Разом Міністерство юстиції та Міністерство фінансів затвердили Порядок електронного взаємозв’язку інформаційних систем Міністерства юстиції України та Державної податкової служби України стосовно перевірки інформації щодо фізичної особи під час державної реєстрації прав на нерухоме майно.
Тепер Мінфін та Державна податкова служба відповідальні за підтвердження осіб, дані про яких перебувають у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно на основі даних, які містяться у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків.
Функціональною метою Порядку є процес інформаційної взаємодії та основні положення щодо подання суб'єктами державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, нотаріусами та суб’єктами подання запиту, вимог стосовно засвідчення відповідності даних фізичних осіб даним Державного реєстру фізичних осіб - платників.
Запит створюється стосовно однієї особи та повинен містити інформацію про суб’єкта подання запиту та про фізичну особу-відповідача
Відповідно до Порядку така процедура є безплатною тільки в електронному форматі.
Подана інформація обробляється відповідно до вимог законодавства про захист персональних даних та функціонує тільки з метою здійснення повноважень, передбачених чинним законом.