Об'єднані Арабські Емірати (ОАЕ) – ідеальна юрисдикція для ведення різних напрямків бізнесу, заощадженнь й примноження капіталу, інвестицій.
Податки в ОАЕ
Основна перевага ОАЕ – система оподаткування, тому що багато з відомих нам податків оподатковуються за ставкою 0%.
- 0% корпоративний податок
- 0% податок на дивіденди
- 0% податок на репатріацію капіталу
- 0% податок на приріст капіталу
- 0% податок на доходи фізичних осіб
- 0% митні збори (в разі реекспорту)
Отже, при грамотно побудованій схемі роботи, податки в ОАЕ можна взагалі не платити.
Податок на додану вартість (ПДВ) – єдиний податок, з яким може зіткнутися бізнес. Однак ПДВ в ОАЕ складає всього 5%, і застосовується тільки в разі ведення діяльності всередині країни. Існуючий податок з оренди нерухомості, як правило, вже закладений у вартості оренди.
Отримання резидентної візи ОАЕ
Зареєструвавши оншорні компанії в ОАЕ, інвестор, його партнери, а також члени його родини мають право отримати резидентну візу ОАЕ та Emirates ID.
Нерезидент-інвестор з резидентною візою ОАЕ стає, з точки зору контролюючих органів ОАЕ, податковим резидентом ОАЕ. А це означає, що вся інформація про компанію, корпоративні та особисті рахунки інвестора буде зберігатися виключно у ОАЕ, без передачі до інших країн.
ОАЕ – відмінний варіант для клієнтів, які бажають зберегти конфіденційність.
Нагадаємо, податковий резидент ОАЕ не платить податків з доходів – ставка ПДФО в ОАЕ 0%!
Сертифікат податкового резидента ОАЕ
Дотримуючись нескладних правил, нерезидент-інвестор в ОАЕ може при необхідності отримати сертифікат податкового резидента ОАЕ – TAX Domicile Certificate й застосовувати його за угодами про уникнення подвійного оподаткування.
Відзначимо, угоду про уникнення подвійного оподаткування в ОАЕ укладено більш ніж з 50 країнами, в тому числі й з Україною.
TAX Domicile Certificate можливо оформити й для компанії нерезидента-інвестора.
На сьогоднішній день, 100% володіння оншорной (місцевої) компанією для нерезидентів ОАЕ, допускається тільки у вільних економічних зонах ОАЕ.
Однак останнім часом, з'являється все більше інформації на підтвердження того, що в ОАЕ нерезидентам дозволять 100% володіння й оншорними компаніями, зареєстрованими поза СЕЗ ОАЕ.
Зміна юрисдикції компанії
Для клієнтів, які володіють компаніями в офшорних острівних юрисдикціях, в яких відбулися зміни корпоративного законодавства (наприклад, Беліз, Бермуди, Британські Віргінські острови, Гернсі, Кайманові острови) і в яких необхідно забезпечити реальну присутність компанії в країні реєстрації, можливим варіантом скорочення витрат на утримання такої компанії стане переміщення компанії з країни реєстрації до ОАЕ.
Ще одна перевага ОАЕ – високоякісне, стабільне та технологічно інноваційне банківське обслуговування.
Особливі переваги обслуговування, доступні для заможних клієнтів, яким такі банки, як «Mashreq bank» (посиланнянаPDF), готові надати найвищий стандарт обслуговування, забезпечуючи гнучкість та індивідуальний підхід.
У порівнянні з традиційними банками Швейцарії, Ліхтенштейну та Люксембургу, «Mashreq bank» банк пропонує більш лояльний та клієнтоорієнтований банківський сервіс.
Пропонуємо ознайомитися з акційною пропозицією щодо відкриття рахунку в провідному приватному банку ОАЕ «Mashreq Bank» за 499 євро.
https://absolute.com.ua/ukr/articles/otkrytie-scheta-v-banke-mashreq
В ОАЕ також можна отримати зручний та недорогий доступ до ринку суверенних й приватних цінних паперів країн Близького Сходу з низьким ризиком та досить високою прибутковістю.
Нерухомість в ОАЕ
Ринок нерухомості продовжує динамічно розвиватися, і за останні роки показує стабільне зростання.
Тому, придбання нерухомості в ОАЕ – це ще один із засобів забезпечити власника нерухомості та членів його сім'ї резидентної візою ОАЕ, Emirates ID та сертифікатом податкового резидента ОАЕ – TAX Domicile Certificate.
Отже, зареєструвавши компанію в ОАЕ:
- не платите податки;
- отримуєте резидентную візу ОАЕ й Emirates ID;
- не турбуюєтесь про розголошення та передачу інформації про Вашу компанію, корпоративні й особисті рахунки контролюючим органам інших країнах;
- отримуєте сертифікат податкового резидента ОАЕ (TAX Domicile Certificate) й застосовуєте його за угодами про уникнення подвійного оподаткування;
- отримуєте недорогий доступ до ринку суверенних та приватних цінних паперів країн Близького Сходу з низьким ризиком і досить високою прибутковістю;
- отримуєте банківське обслуговування найвищого рівня (краще, ніж у банках Швейцарії, Ліхтенштейну та Люксембургу).
Якщо Ви зацікавлені в послугах з реєстрації, побудови й супроводу бізнесу в ОАЕ, у Вас виникли запитання про можливості ведення бізнесу в ОАЕ, звертайтеся за консультацією до фахівців міжнародного департаменту ЮА «Абсолют».
Телефонуйте 044 299 99 71
Пишіть на e-mail offer@absolute.com.ua
Для кожного клієнта ми розробляємо персональне пропозицію з урахуванням сфери діяльності компанії-нерезидента, підбираємо максимально-вигідні умови.
Також рекомендуємо Вам прочитати статтю «Реєстрація компанії в ОАЕ – 2019»
https://absolute.com.ua/ukr/articles/registracija-kompanii-v-oaeh-2019